بیزینس کوچینگ در شمال با محمدرضا پاشا

  • آیا کسب و کار شما در وضعیت هرج و مرج است؟
  • ساعات زیادی را صرف کار کردن می‌کنید و به نتیجه دلخواهتان دست نمی‌یابید؟
  • برای جذب کارمندان خوب دچار مشکل هستید؟
  • تعداد مشتریان ناراضی در حال افزایش است؟
  • نمی‌توانید میزان سود و زیان را محاسبه کنید?

اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است:

شما به بیزینس کوچ نیاز دارید

فهرست مطالب

شما تنها نیستید. همه این مشکلات قابل حل است تنها کافی است از حضور بیزینس کوچینگ بهره بگیرید. بیزینس کوچ‌ها به شما کمک می‌کنند که مشکلات کسب و کارتان را شناسایی کنید و به همراه شما راهکارهای لازم برای حل آنها را ارائه خواهند کرد.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که تنها هنگام بروز مشکل باید به دنبال کوچ باشند و بیزینس کوچینگ را یک راهکار اصلاحی در کسب و کار میدانند. اما این تصور کاملا اشتباه است و کوچ‌ها چه در شروع یک کسب و کار و چه برای رشد و پیشرفت آن ضروری هستند. بسیاری از کسب و کارهای بزرگ حضور و نقش بیزینس کوچ در کسب‌و‌کار را ضروری میدانند.

چالش کسب و کارهای کوچک چیست و چطور بیزینس کوچینگ به حل آنها کمک میکند؟

چالش‌ها در کسب و کارها عموما در چند دسته قرار میگیرند:

آموزش پرسنل

جذب و نگهداری کارکنان معمولا توسط مدیران کسب و کار انجام می‌شود. معمولا مدیران اصول استخدام سه مرحله ای را رعایت نمی‌کنند و علت آن عدم آگاهی یا دخالت دادن نظرات شخصی است. بیزینس کوچینگ‌ها اهمیت استخدام درست پرسنل و رعایت اصول استخدام را بیان میکنند و برای جذب پرسنل راهنمایی‌های لازم را انجام میدهند. آموزش مدیریت منابع انسانی و اصول سرپرستی به مدیران منابع انسانی و صاحبین کسب و کارها کمک میکند که استخدام را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرند و آن را اجرا نمایند.

چالش کسب و کارهای کوچک چیست و چطور بیزینس کوچینگ به حل آنها کمک میکند؟

بیزینس کوچینگ در حوزه مشتریان

جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی جزو دغدغه‌های کسب و کارهاست. راهکارهای افزایش فروش به شما کمک می‌کند که میزان فروش و درآمد خود را افزایش دهید. بیزینس کوچینگ در شمال این راهکارها را می‌شناسد و با تجربه‌ای که در کسب و کارهای مختلف به دست آورده است می‌تواند برای افزایش درآمد و فروش راهنمایی‌های لازم را انجام دهد.

بیزینس کوچینگ در حوزه فروش

فروش محصولات/خدمات گاهی به یک دغدغه برای صاحب کسب و کار تبدیل می‌شود. این مسئله عموما به دلیل عدم شناخت بازار و نیازمندیهای مشتریان اتفاق می‌افتد. بیزینس کوچینگ در شمال که توسط آقای پاشا مدیریت می‌شود، تحقیقات کاملی درباره بازار هدف شما به دست می‌آورند، نیازهای مشتریان را ارزیابی و با اطلاعاتی که شما از محصولاتتان ارائه میدهید، برای افزایش فروش محصولاتتان شما را راهنمایی میکنند.

بیزینس کوچینگ در حوزه مالی

اگر از برخی از مدیران بپرسید که میزان سود خالصشان چقدر است، جواب مشخصی برای این سوال ندارند. این مسئله اگرچه به ظاهر ساده به نظر میرسد اما یک بحران جدی برای صاحب کسب و کار است. این افراد به تصور اینکه پولی در کسب و کارشان در جریان است، امید بسته اند. اتفاقی که برای چنین کسب و کارهایی می‌افتد این است که متوجه ضرر در کسب و کارشان نمی‌شوند و زمانی این مسئله را درک میکنند که متحمل ضرر مالی زیادی شوند.

ضرورت و اهمیت داشتن یک برنامه مشخص حسابداری توسط بیزینس کوچینگ در شمال بیان می‌شود. نحوه محاسبه سود خالص و میزان دارایی‌های خالص و ناخالص نیز توسط مشاور کسب و کار تشریح خواهد شد. بسته‌های کوچینگ بازاریابی پاشا به شرح زیر است:

کوچینگ نقره‌ای

12 جلسه 2 ساعته معادل 24 ساعت

6 ساعت از مجموع جلسات حضور مربی در مجموعه شما

پشتیبانی 96 ساعته

مشاوره از طریق واتس اپ

8 ساعت آموزش پرسنل

یک جلسه از مجموع جلسات مشاوره در زمینه تبلیغات

نظر سنجی از مشتریان: حداکثر 30 تماس در هفته

مشاوره مالی، حقوق و دستمزد 12 ساعت در یکسال

تحلیل عملکرد مالی و فروش یکبار در ماه

7 مصاحبه استخدامی 

کوچینگ طلایی

24 جلسه 2 ساعته معادل 48 ساعت

12 ساعت از مجموع جلسات حضور مربی در مجموعه شما

پشتیبانی 192 ساعته

مشاوره از طریق واتس اپ

16 ساعت آموزش پرسنل

2 جلسه از مجموع جلسات مشاوره در زمینه تبلیغات

نظر سنجی از مشتریان: حداکثر 40 تماس 

12 ساعت مشاوره مالی، حقوق و دستمزد در ماه

تحلیل عملکرد مالی یکبار در ماه

10 مصاحبه استخدامی 

 

بیزینس کوچینگ در حوزه بازاریابی و تبلیغات

کمتر کسب و کاری پیدا می‌شود که پلن مشخصی برای تبلیغات داشته باشد و افراد تنها زمانی که فروش نداشته باشند به برنامه‌های تبلیغاتی روی می‌آورند. اما تبلیغات نیاز به یک برنامه تعریف شده ماهانه دارد و شما همیشه باید برندتان را در معرض نمایش مشتریان بگذارید.

پس از کار با بیش از 800 کسب و کار متوجه شده ایم که عموما چالش‌های کسب و کارها در مواردی که بیان شد مشکل دارند. بیزینس کوچینگ در شمال ابتدا روی مشکل اصلی شما تمرکز می‌کند و برای رفع آن برنامه‌های لازم اقدامی‌را بیان میکنند. در طول ماه جلسات منظمی‌خواهید داشت و عملکرد کارهایی که انجام میدهد بررسی خواهند شد.

بیزینس کوچ معلم نیست

اگرچه بیزینس کوچ‌ها موارد زیادی را در کسب و کار به شما آموزش میدهند اما هدف بیزینس کوچ این است که شما را به توانایی برای مدیریت کسب و کارتان برساند. بیزینس کوچینگ در شمال در فضای کاریتان یا محل کار حاضر می‌شود و از نزدیک با چالش‌های شما در کسب و کارتان آشنا می‌شود.

مهارت شما به عنوان مدیر کسب و کار در رهبری سنجیده می‌شود و برای تقویت این مهارت‌ها آموزش‌هایی خواهید دید. البته این آموزش‌ها لزوما از طرف بیزینس کوچ نیست و می‌توانید آن را در فضاهای آموزشی دیگر نیز ببیند.

کوچینگ و منتورینگ چه تفاوتی با هم دارند؟

بسیاری از افراد کوچینگ و منتورینگ را با هم اشتباه میگیرند. کوچینگ و منتورینگ دو مقوله جدا از هم هستند هر چند در برخی موارد شبیه به هم نیز می‌باشند.

منتور فردی است که بر اساس تجربه شخصی که از کار در کسب و کارها به دست آورده توصیه‌هایی را به صاحبین کسب و کار ارائه میدهد.

 بیزینس کوچ مفهوم بسیار کاملتر و گسترده‌تری است که در آن مربی کسب و کار علاوه بر تجارب شخصی، دانش مدیریت کسب و کار را نیز دارد و از تجربه و دانش برای کمک به مدیران استفاده می‌کند.

بیزینس کوچینگ روشی موثر برای توسعه مهارت و توانایی افراد و افزایش عملکرد آنهاست

در جلسات کوچینگ در کسب و کارها، مدیران تلاش می‌کنند تا پاسخ‌هایی مناسب برای چالش‌ها یا اهداف آینده خود بیابند. در واقع تمرکز هم روی تقویت مهارت مدیر کسب و کار و هم پیدا کردن راه حل برای مشکلات یا دست یافتن به اهداف است.

هدف تربیت مدیرانی است که رویکردی ساختار یافته را حفظ می‌کند. مهارت‌های خود را توسعه می‌دهد، بر ارزشهای سازمان اضافه می‌کنند و برای شکوفایی مهارت‌ها و استعدادها به کارکنان شان کمک میکنند. بنابراین هدف از آموزش مربی، تربیت او به عنوان یک کوچ نیست.

نتیجه گیری

کوچ کسب و کار با توجه به اهداف کسب و کارتان به شما کمک میکند تا برنامه رشد تجارتتان را ترسیم کنید. اهدافی که اولویت دارند انتخاب می‌شوند و با توجه به آنها استراتژی کسب و کار چیده یا اصلاح می‌شود. وظایف از اهداف تفکیک می‌شوند و برای کسب نتایج مطلوب برنامه ریزی صورت می‌گیرد.

جلسات بیزینس کوچینگ بازاریابی پاشا

بیزینس کوچ در شمال

محمدرضا پاشا زانوسی به عنوان بیزینس کوچینگ در شمال فعالیت می‌کند. ایشان دانش تخصصی مدیریتی در این حوزه و تجربه کار با بیش از 800 کسب و کار را دارند. برنامه بیزینس کوچینگ طلایی و نقره ای در بازاریابی پاشا را تدوین کردیم که با توجه به ابعاد کسب و کارتان میتوانید از آنها استفاده کنید.

نیاز به مشاوره با بیزینس کوچ دارید؟

اطلاعات خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند:

نام و نام خانوادگی(ضروری)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *