سریعترین راه برای افزایش درآمد

کاهش هزینه افزایش درآمد

بسیاری از کارشناسان ادعا می‌کنند که سریع‌ترین راه برای افزایش درآمد، افزایش قیمت است. این روش همیشه درست نیست. اگرچه این روش یکی از روشهای سریع برای افزایش سود است اما سریعترین آن نیست.

کاهش هزینه‌‌های متغیر کسب و کار که به عنوان هزینه کالای فروخته شده نیز شناخته می‌شود، به اندازه همان روش افزایش قیمت موثر است. این دو استراتژی دقیقا نتایج یکسانی در حاشیه سود شما دارند. اما یک راه حتی سریعتر و کم خطرتر وجود دارد.

سود همه چیز نیست، مدیریت سود است که همه چیز است.

از کتاب The Business Sniper

افزایش سود و درآمد کسب و کار به معنای کسب سود بیشتر با هزینه کمتر است. دانستن اینکه بیشترین بازگشت سرمایه ممکن، در کدام بخش از آن بیزینس است، بسیار مهم می‌باشد. این تنها چیزی است که باعث می‌شود درآمد شما بیش از تلاش شما باشد و می‌تواند 90٪ از کار سخت را حذف کند.

در حال حاضر فرصت‌‌ها و بخش‌‌هایی برای عملکرد بهتر و افزایش درآمد در کسب و کارتان وجود دارد که آنها را نادیده گرفته‌اید. با توسعه و توجه به این بخش‌‌ها سود زیادی به دست خواهید آورید.

کاهش هزینه های کسب و کار

تنها در صورتی میتوانید پیشرفت کنید، سود را در مجموعه به حداکثر برسانید و موفقیت بزرگی در کسب و کارتان ایجاد کنید که چیزهایی که هم اکنون انجام میدهید را بهینه کنید و سود را در آنها به بالاترین مقدار برسانید.

برای به حداکثر رساندن سود، کارها را به فرآیند‌‌های اساسی بشکنید. با تقسیم کردن فرآیندها میتوانید آنها را اندازه گیری کنید، سطح خروجی و عملکرد را بهبود ببخشید و آن را به حداکثر برسانید. بنابراین باید بفهمید چه چیزی در حال حاضر کار می‌کند و چه چیزی کار نمی کند و آن را به محرک اصلی آن تقسیم کنید.

با درک اینکه چه چیزی کسب‌وکارتان را هدایت می‌کند و چگونه می‌توانید بر این محرک‌های اصلی برای دستیابی به اهدافتان تأثیر بگذارید، میتوانید بفهمید که چه چیزی باعث بهتر عمل کردن کسب‌وکارتان می‌شود.

کسب و کارهای موفق اتفاقی به وجود نمی‌آیند بلکه ساخته میشوند

4 عامل اصلی که باعث رشد، سود و درآمد شما می‌شود

چهار محرک اصلی وجود دارد که پتانسیل رشد، افزایش سود و درآمد کسب و کار شما را بالا میبرند:

  1. کل فروش در ماه
  2. هزینه‌‌های متغیر برای تولید محصولات و خدماتی که می‌فروشید. این هزینه‌‌ها با افزایش یا کاهش فروش متفاوت است.
  3. قیمت کالا/خدمت
  4. هزینه‌‌های ثابت راه اندازی کسب و کار. اینها هزینه‌‌هایی هستند که تغییر نمی کنند
راهکارهایی عملی برای افزایش فروش

بیایید نگاهی دقیق‌تر به سناریوهای مختلف بیندازیم و نتایج آنها را با هم مقایسه کنیم. به خاطر داشته باشید که برای هر سناریو چند چیز وجود دارد که باید در نظر بگیریم مانند:

  • ریسک مربوطه
  • زمانی که برای اجرای آن نیاز است
  • هزینه اجرا
  • و اینکه چگونه بر سایر بخش‌‌های کسب و کار تأثیر می‌گذارد.

برای مثال برای تحقق سود مورد انتظارتان کافی است که تغییرات جزئی روی مواردی که در ادامه عنوان میشود داشته باشید:

کاهش هزینه‌‌های متغیر

لیست هزینه‌‌های متغیر می‌تواند بی پایان باشد. تمرکز ما روی هزینه‌‌هایی است که بیشترین تأثیر را روی کسب و کارتان می‌گذارد. هزینه‌‌های متغیر را میتوان به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

هزینه‌‌های عملیاتی( همچون تعمیرات تجهیزات، هزینه‌‌های حمل و نقل، مالیات)

بهای تمام شده کالای فروخته شده (هزینه‌‌هایی که روی تولید کالا/خدمات تاثیر گذار هستند، تخفیف‌‌ها)

بررسی کنید و ببینید که چطور می‌توانید میزان این هزینه‌‌ها را کاهش دهید. گاها با کاهش 2%-3% این هزینه‌‌ها به میزان زیادی در هزینه‌‌های کلی صرفه جویی می‌شود.

افزایش سود با افزایش میزان فروش

روشهای مختلفی برای افزایش میزان فروش وجود دارد. فروش به مشتریان قبلی یکی از این روشهاست که هزینه‌‌های کمتر و تاثیر گذاری بیشتری دارد.

افزایش میزان فروش

کاهش هزینه‌‌های ثابت

شامل هزینه‌‌هایی است که برای ادامه کسب و کار ضروری هستند. برخی از هزینه‌‌های ثابت عبارتند از اجاره یا رهن، هزینه نیروی کار، بیمه، تبلیغات، حق مجوز یا حق عضویت. برای کاهش هزینه‌‌ها بهتر است در تعداد پرسنل، مکانی که آن در فعالیت می‌کنید و روش تبلیغاتی‌تان تجدید نظر کنید.

 

افزایش قیمت

اگرچه بسیاری افزایش قیمت را به عنوان اولین راه برای افزایش سود می‌شناسند، ما معتقدیم که باید آن را به عنوان آخرین گزینه برای افزایش درآمد در نظر بگیرید. بهتر است که بخش‌هایی که پیشتر عنوان کردیم را بهینه کنید و بعد برای افزایش کالا/خدمات اقدام نمایید. شما باید نشتی‌ها را شناسایی و برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهید.

برای افزایش درآمد کسب و کارتان باید با توجه به راه حل‌‌هایی که عنوان شد بررسی کنید و ببینید چه چیزی برای کسب و کار شما سریعتر خواهد بود. سریع‌ترین راه‌حل، میتواند ترکیبی از پیشرفت‌های کوچک در تمام زمینه‌های کلیدی کسب‌وکار باشد. زیرا هر کسی می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی یک درصد بهبود در بخش‌‌های مختلف کسب و کار ایجاد کند، بدون خطر از دست دادن فروش و مشتریان، بدون هزینه اضافی یا فشار.

اگر برای افزایش میزان فروش در کسب و کارتان به مشاوره نیاز دارید فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی(ضروری)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *