کسب جایگاه در بازار و پیشی گرفتن از رقبا دغدغه صاحبان کسب و کارهاست. افزایش رقابت باعث شده تا گزینههای زیادی برای انتخاب یک کالا/خدمت در اختیار مشتریان باشد و وابستگی آنها به یک مجموعه کمتر شود.
باید تلاش کنید تا دلیلی برای وابستگی مشتری به کسب و کارتان بیابید و او را به مشتری وفادار تبدیل کنید. در این عصر رقابتی، افزایش آگاهی و سطح مهارتهایمان و شناخت کامل از رقبا برای بقا در بازار رقابتی امروز ضروری است. در دوره تحلیل بازار و رقبا به ضرورت شناخت از رقبا و استراتژیهایی که برای رقابت در بازار به آن نیاز دارید میپردازیم.
برای اینکه جزو نفرات اول کسب و کارتان باشید باید استراتژی اولینها را انتخاب کنید. کسب و کار از جهات زیادی شبیه به بازی فوتبال است. تنها تشکیل تیمی از ستارگان فوتبال مهم نیست بلکه تصمیمات یا تکنیکهای درست موفقیت را رقم میزند.
کار مربی، تعیین استراتژی درست برای مقابله با رقباست و در دنیای کسب و کار این وظیفه مهم بر عهده مدیران است. در دوره آموزشی تحلیل رقابتی بازار ، ما راهکارهایی برای انتخاب درست استراتژی که شما را به ده نفر اول کسب و کارتان تبدیل میکند، بیان میکنیم.
سانژو استراتژیست نظامی چین در کتاب خود «هنر جنگ» مینویسد:
فرماندهای که خود را میشناسد اما دشمنش را نمیشناسد، گاهی پیروز میشود.
فرماندهای که دشمنش را میشناسد اما خود را نمیشناسد، به ندرت پیروز میشود.
فرماندهای که نه خودش را میشناسد و نه دشمنش را، همیشه شکست میخورد
فرماندهای که خود و دشمنش را میشناسد، در صدها نبرد پیروز میشود.
برای پیروزی بر رقبا لازم است که به شناخت اولیه از خودتان و کسب و کارتان برسید و بعد استراتژی مناسب کسب و کارتان را انتخاب کنید. در دوره آموزشی تحلیل بازار ما به شما کمک میکنیم بر مبنای شناخت خودتان استراتژی مناسب کسب و کارتان را بیابید.
معرفی دوره آموزشی تحلیل رقبا در کسب و کار پاشا
در دوره تحلیل بازار ده استراتژی که تضمین کننده موفقیت یک کسب و کار در مقابل رقباست بیان میشود که با توجه به نوع کسب و کار و ظرفیت بازار میتوانید استراتژی مناسب را برگزینید.
ما نکاتی که به تصمیم گیریهای مدیریتی شما کمک میکند و با دانستن آنها میتوانید فاصلهتان با رقبا بیشتر کنید را بیان خواهیم کرد.
ترکیب تجربه و دانش
اصول بیان شده در این دوره کاملا کاربردی بود و به صورت عملی اجرا شدهاند و بهترین نتایج را به دنبال داشتند. در واقع دانش و تجربه فروش و رقابت در بازار را با هم به کار گرفتیم و آن را در این دوره ارائه نمودیم.
پشتیبانی تلفنی دوره
اگر زمان مشاهده دوره یا اجرای آموزشهای آن در کسب و کارتان سوالی داشتید میتوانید آن را با ما در میان بگذارید. پاسخ سوالات شما با نظارت مدرس دوره محمدرضا پاشا ارائه میشود.
دسترسی امن و سریع
مدت زمان دوره آموزشی تحلیل کسب و کار 100 دقیقه است. فیلم دوره را میتوانید در سایت بازاریابی پاشا و به صورت امن مشاهده کنید. اسلاید و فایل صوتی دوره نیز در اختیار شما قرار میگیرد. دسترسی به دوره بعد از خرید به صورت دائمی خواهد بود.
365 روز گارانتی بی قید و شرط بازگشت وجه
تا یک ماه پس از خرید دوره آموزشی آنالیز رقبای فروش اگر فیلم را مشاهده کردید و مواردی که در آن بیان شده را اجرا کردید اما نتیجه نگرفتید، میتوانید درخواست کنید تا مبلغ دوره به صورت کامل به شما برگردانده شود.
سرفصلهای دوره آموزشی تحلیل رقبا در کسب و کار بازاریابی پاشا
تعریف استراتژی
چه کسب وکارهایی به استراتژی نیاز دارند؟
انواع استراتژی در بیزینس
انتخاب استرتژی با توجه به نوع کسب و کار
10 استراتژی مهم در کسب و کار
اهداف دوره آموزشی شناسایی رقبا در بازار پاشا
هدف ما کمک به رشد و توسعه کسب و کارهاست. در دوره آموزش تحلیل کسب و کار روشهای شناسایی رقبا و تحلیل آنها و روشهایی برای سبقت از رقبا را بیان کردیم.
همچنین برای شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعهتان راهکارهایی را در دوره تحلیل بازار ارائه نمودیم.
مخاطب دوره آموزشی تحلیل رقبا در کسب و کار بازاریابی پاشا
مدیران
کارآفرینان
صاحبان کسبوکار
کسانی که تصمیمات آنها بر آینده یک کسبوکار اثرگذار است
درباره مدرس دوره شناسایی رقبا در بازار(محمدرضا پاشا زانوسی):
بیش از 17 سال سابقه تدریس مفاهیم بازاریابی و مدیریت در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی
بیش از 2000 ساعت تدریس و آموزش بیش از 3500 دانشجو
مدیر عامل بازاریابی پاشا و عضو هیئت مدیره بیش از چهار کسب و کار
نویسنده کتاب “بازار در دستان شماست”
مشاوره به بیش از 1000 کسب و کار در حوزههای مختلف
23 سال سابقه فعالیت در بازار ایران با شرایط مختلف اقتصادی
برگزاری بیش از 30 سمینار و کارگاه در حوزههای مختلف کسب و کار با هدف رشد فردی و توسعه کسب و کار
آموزش پرسنل و اجرای دورههای حضوری و غیرحضوری مدیریت کسب و کارها