زمانی میتوانید فروش خود را موفق بدانید که مشتری از خدمات شما راضی باشد. مشتریان ناراضی میتوانند ضربههای سختی به یک کسب و کار وارد کنند و بسته به میزان نفوذشان در جامعه میتوانند برند شما را تخریب کنند.
برای بررسی میزان رضایت مشتریان باید مولفههای مختلفی را در نظر بگیریم. در کارگاه متقاعد سازی مشتریان یکی از مباحثی که مورد بررسی قرار میگیرد بررسی سنجش رضایت مشتریان است.
هدف و خواسته هر فروشندهای این است که مشتریان بالقوه یا مشتریان فعلی را به مشتریان دائمی تبدیل کند. جلب اعتماد مشتریان طی یک فرآیند چند مرحلهای انجام میشود و همه این مراحل باید به درستی انجام شود.
در کارگاه متقاعد کردن مشتریان پلههای جلب اعتماد بیان میشود و شما با استفاده از آن میتوانید مشتریان دائمی کسب و کار خود را افزایش دهید.
سرفصلهای دوره متقاعد سازی مشتریان
پلههای جلب اعتماد
مفاهیم بنیادین بازاریابی کاتلر
تحلیل مشتریان با نظر سنجی از مشتریان
تجزیه و تحلیل بازار
مکان یابی
آمیختههای بازاریابی
روشهای افزایش فروش
چرا نه میشنویم
الگوی اعتماد سازی
چرا برخی از فروشندگان نمیتوانند فروش خود را قطعی کنند؟
روشهای قطعی کردن فروش
چرا باید دوره متقاعد سازی مشتریان را از بازاریابی پاشا تهیه کنید؟
دانش و تجربه مدرس
ما با مشتریان از صنفهای مختلف همکاری داریم. بعلاوه مشاور کسب و کارهای مختلفی هستیم و شناخت خوبی از انواع مشتریان داریم و روشهای متقاعد سازی مشتری را میشناسیم.
در دوره آموزشی متقاعد سازی مشتری روشهایی که به شما کمک میکند تا فروش را نهایی کنید و محصول/خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید، بیان شده است.
پشتیبانی تلفنی
هدف بازاریابی پاشا صرفا فروش دورههای آموزشی کسب و کار نیست. بلکه ما به دنبال افزایش فروش و رشد تجارت شما هستیم. به همین دلیل پشتیبانی تلفنی برای دورههای غیرحضوری در نظر گرفتهایم.
365 روز گارانتی بی قید و شرط بازگشت وجه
اگر دوره فروش و متقاعد سازی را تهیه و موارد آموزش داده شده را اجرا کردید اما نتیجه نگرفتید، میتوانید درخواست کنید تا مبلغ دوره به صورت کامل به شما بازگردانده شود.
دسترسی امن و سریع
بعد از خرید دوره فیلم کامل آن در پنل شما قرار میگیرد و به صورت دائم به آن دسترسی خواهید داشت.
دوره متقاعد سازی مشتریان برای چه کسانی مناسب است؟
مدیران فروش
فروشندگان حضوری و تلفنی
منشیها
بازاریابهای حضوری
درباره مدرس دوره های متقاعد سازی مشتری (محمدرضا پاشا زانوسی):
بیش از 17 سال سابقه تدریس مفاهیم بازاریابی و مدیریت در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی
بیش از 2000 ساعت تدریس و آموزش بیش از 3500 دانشجو
مدیر عامل بازاریابی پاشا و عضو هیئت مدیره بیش از چهار کسب و کار
نویسنده کتاب “بازار در دستان شماست”
مشاوره به بیش از 1000 کسب و کار در حوزههای مختلف
23 سال سابقه فعالیت در بازار ایران با شرایط مختلف اقتصادی
برگزاری بیش از 30 سمینار و کارگاه در حوزههای مختلف کسب و کار با هدف رشد فردی و توسعه کسب و کار
آموزش پرسنل و اجرای دورههای حضوری و غیرحضوری مدیریت کسب و کارها