رقابت در عرصه رستوران و فست فود بسیار بالاست و برای باقی ماندن در این عرصه باید خود را از رقبا متمایز کنید. این تمایز میتواند در کیفیت محصولات، شیوه ارائه خدمات یا موارد دیگری باشد.
نحوه برخورد با مشتری رستوران و مشتری نوازی یکی از راه های افزایش فروش رستوران است و نقش مهمی در رضایت مشتریان دارد. اگر مشتری از نحوه دریافت خدمات یا غذا ناراضی باشد، شانس بازگشت مجدد به مجموعهتان تقریبا صفر است.
معرفی دوره افزایش فروش در رستوران بازاریابی پاشا
دوره آموزشی افزایش فروش در رستوران و فست فود به شما کمک میکند با شناخت از علاقهمندیهای مشتریان میزان فروش خود را افزایش دهید.
پرسنل مجموعه نیز نقش مهمی در جلب رضایت مشتریان دارند. نحوه برخورد کارمندان در رستوران و فست فود را نیز در این دوره بررسی خواهیم کرد.
روشهای مشتری نوازی و تکنیکهای افزایش فروش ویژه رستورانها و فست فودها در آموزش افزایش فروش رستوران بیان شده است.
رضایت مشتریان مهمترین اصل در افزایش فروش رستوران و فست فود
بهترین راهکارهای افزایش فروش در رستوران نظرسنجی از مشتریان برای ارتقا نحوه ارائه خدمات است. نظرات مشتریان به شما کمک میکند تا کیفیت خدمات/محصولات خود را بهبود دهید و رضایت آنها را جلب کنید.
نحوه برخورد با مشتری در رستوران یکی از مواردی است که در نظرسنجی پرسیده میشود و در این دوره بررسی میشود.
سرفصل های دوره افزایش فروش در رستوران بازاریابی پاشا
قانون 20-80: چطور جزو 20 درصد اول حوزه کاریمان باشیم
مدل s-o-s در مدیریت برند
تعیین کلمه کلیدی در برند
هدف smart چیست و چطور اهداف را هوشمندانه تعیین کنیم؟
7 راز برای تغییر در منابع انسانی
قانون تمایز جک ولش و ایجاد تمایز در ارائه خدمات
چطور یک تجربه منحصر به فرد برای مشتری ایجاد کنیم
روشهای برقراری ارتباط موثر با مشتریان
ثبت اطلاعات مشتریان و برنامه ریزی برای فروش مجدد به آنها
آمیخته بازاریابی در رستوران و فست فود
مزیت دوره آموزشی افزایش فروش رستوارن بازاریابی پاشا
دانش و تجربه مدرس
محمدرضا پاشا زانوسی سالها در بخش فروش و بازاریابی فعالیت کردند. بعلاوه دانش مرتبط در حوزه کسب و کار دارند. ایشان تجربه و دانش را با هم ترکیب و در دوره فروش و مذاکره تلفنی ارائه مینمایند.
دانش و تجربه مدرس
دوره راهکارهای افزایش فروش رستوران به صورت حضوری در دفتر بازاریابی پاشا و با حضور صاحبین رستوران و فست فودها برگزار شد. افرادی که در این دوره شرکت کردند از دوره رضایت داشتند.
پشتیبانی تلفنی
اگر با مشاهده دوره افزایش فروش در رستوران و فست فود سوالی برایتان مطرح شد میتوانید آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید. پاسخ سوالات با نظارت مدرس به شما داده میشود.
365 روز گارانتی بی قید و شرط بازگشت وجه
دوره راه های افزایش فروش رستوران گارانتی بازگشت وجه دارد. اگر دوره را تهیه کردید و موارد بیان شده را اجرا کردید اما نتیجه نگرفتید میتوانید درخواست کنید تا کل مبلغ به صورت کامل برگردانده شود.
مخاطب دوره آموزش افزایش فروش رستوران پاشا
صاحبین یا مدیران رستورانها که عشق آتشین به رشد در کار خود دارند
مدیران فست فودهای کوچک و بزرگ که میخواهند هر روز بهتر از دیروز باشند
مدیران رستوران و فست فودی که به دنبال ایجاد ارزش ده برابری هستند
درباره مدرس افزایش فروش رستوران (محمدرضا پاشا زانوسی):
بیش از 17 سال سابقه تدریس مفاهیم بازاریابی و مدیریت در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی
بیش از 2000 ساعت تدریس و آموزش بیش از 3500 دانشجو
مدیر عامل بازاریابی پاشا و عضو هیئت مدیره بیش از چهار کسب و کار
نویسنده کتاب “بازار در دستان شماست”
مشاوره به بیش از 1000 کسب و کار در حوزههای مختلف
23 سال سابقه فعالیت در بازار ایران با شرایط مختلف اقتصادی
برگزاری بیش از 30 سمینار و کارگاه در حوزههای مختلف کسب و کار با هدف رشد فردی و توسعه کسب و کار
آموزش پرسنل و اجرای دورههای حضوری و غیرحضوری مدیریت کسب و کارها