رقابت در حوزه سالنهای زیبایی بسیار زیاد است. افراد دلایل مختلفی برای انتخاب یک سالن زیبایی دارند. برای اینکه جزو انتخابهای اول باشید باید اصول درست بازاریابی و رقابت در این حوزه را بدانید.
در دوره جذب مشتری سالن زیبایی مهمترین اصول برای رشد و پیشرفت در حوزه زیبایی بیان شده است.
روشهای جذب مشتری در آرایشگاه متفاوتند که رایجترین آنها برند سازی، کیفیت بالای کار و تبلیغات دهان به دهان است.
معرفی دوره جذب مشتری آرایشگاه ها بازاریابی پاشا
دورههای آموزشی رشد کسب و کار در بازاریابی پاشا با توجه به واقعیت موجود در بازار و استاندارهای آموزشی تهیه شده است. دوره جذب مشتری برای سالن زیبایی نیز با حضور افراد فعال در حوزه سالنهای زیبایی در نوشهر برگزار شد.
مهمترین نکاتی که برای افزایش مشتری در سالن زیبایی و حفظ و نگهداری مشتریها بدانید در این دوره بیان شده است.
مدت زمان دوره جذب مشتری آرایشگاه 65 دقیقه است و فیلم دوره بعد از خرید به صورت دائمی در دسترس شما خواهد بود. فایل صوتی دوره را نیز میتوانید از پنل خود دانلود کنید.
اعتماد سازی یکی از کارهای مهم در سالن زیبایی است زیرا زمانی که مشتری به شما اعتماد نداشته باشد از خدماتتان استفاده نخواهد کرد.
با توجه به تجربه کار چند ساله با مدیران سالن های زیبایی توانستیم تجارب خوبی در این زمینه کسب کنیم و در دوره روش های جذب مشتری سالن زیبایی آن را در اختیار شما قرار میدهیم.
سرفصل های دوره جذب مشتری سالن زیبایی بازاریابی پاشا
تعیین اهداف smart در سالنهای زیبایی
انتظارات مشتریان از سالن زیبایی چیست؟
نگهداری و برگرداندن مشتری سابق
جذب مشتری جدید
مدیریت تجربه مشتری
گامهای مهم افزایش فروش در سالن زیبایی
انواع مشتریان راضی
چطور اشتیاق و انگیزه برای مشتریان ایجاد کنیم
چگونه برای آرایشگاه تبلیغ کنیم؟
یک ترفند جذب مشتری آرایشگاه زنانه تبلیغات است که باید در مکانهایی که مخاطب هدف شما حضور دارند، انجام شود.
بعلاوه روش درست تبلیغات و شیوه تبلیغ نیز باید مورد توجه قرار گیرد که در این دوره برخی از آنها را بیان کردیم.
همچنین راه کارهایی که به شما کمک میکند تا اعتماد افراد را جلب و آنها را به مشتریان دائمی تبدیل کنید، ارائه خواهد شد.
مخاطبین دوره جذب مشتری آرایشگاه
مدیران سالنهای زیبایی
افرادی که در لاینهای مختلف سالن زیبایی مشغول فعالیتند
کسانی که قصد فعالیت در حوزه زیبایی را دارند
چرا باید دوره راههای جذب مشتری در آرایشگاه را از بازاریابی پاشا تهیه کنیم؟
دانش و تجربه مدرس
ما در بازاریابی پاشا تجربه کار با چندین سالن زیبایی را داریم. به بسیاری از فرصتها و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد آگاهیم و نکاتی کلیدی را برای حفظ مشتری آرایشگاه بیان کردیم.
پشتیبانی تلفنی
برای دوره افزایش مشتری آرایشگاه پشتیبانی تلفنی در نظر گرفتهایم. چنانچه برایتان سوالی مطرح شد میتوانید آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید. جواب سوالات، با نظارت مدرس دوره ارائه خواهد شد.
365 روز گارانتی بی قید و شرط بازگشت وجه
دورههای بازاریابی پاشا دارای گارانتی بازگشت وجه است. یعنی چنانچه شما این دورهها را تهیه و موارد آموزش داده شده را اجرا کردید اما نتیجه نگرفتید، کل مبلغ دوره به شما بازگردانده میشود.
درباره مدرس ترفند جذب مشتری آرایشگاه زنانه (محمدرضا پاشا زانوسی):
بیش از 17 سال سابقه تدریس مفاهیم بازاریابی و مدیریت در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی
بیش از 2000 ساعت تدریس و آموزش بیش از 3500 دانشجو
مدیر عامل بازاریابی پاشا و عضو هیئت مدیره بیش از چهار کسب و کار
نویسنده کتاب “بازار در دستان شماست”
مشاوره به بیش از 1000 کسب و کار در حوزههای مختلف
23 سال سابقه فعالیت در بازار ایران با شرایط مختلف اقتصادی
برگزاری بیش از 30 سمینار و کارگاه در حوزههای مختلف کسب و کار با هدف رشد فردی و توسعه کسب و کار
آموزش پرسنل و اجرای دورههای حضوری و غیرحضوری مدیریت کسب و کارها