همایش‌های کسب و کار در مازندران

همایش‌های کسب و کار معمولا با حضور مدیران کسب و کارهای مختلف، کارشناسان و اساتیدی که در حوزه‌های مربوط به خودشان تخصص و تجربه دارند، برگزار می‌شود. در این همایش‌ها روندها و چالش‌های فعلی در صنایع مربوطه ارائه و مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

همایش‌ها یک فرصت منحصر به فرد برای شبکه سازی، ایجاد تماس‌ها و تبادل ایده‌ها را فراهم می‌کند. و یک فرصت عالی برای به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه‌ها می‌باشند. همایش‌های تجاری چه در زمینه فناوری اطلاعات، بازاریابی، فروش، منابع انسانی یا امور مالی باشند مفید هستند.

زیرا این کنفرانس‌ها به طور گسترده در مورد داده‌ها و حریم خصوصی، تحولات، فناوری‌های نوظهور و محرک رشد کسب‌وکار از طریق ابزارهای دیجیتال که تقریبا به عنوان کلید رشد برای همه انواع کسب‌وکار هستند، به شمار می‌روند.

همایش‌های کسب و کار کلید تبدیل شدن به شماره یک کسب‌وکارتان

آیا برای کسب و کارتان برنامه‌های بزرگ دارید و می‌خواهید شرکت خود را به قله‌های موفقیت برسانید و به خاطر محصولات و خدمات خارق العاده ای که ارائه میکنید، شناخته شوید؟

اگر چنین برنامه‌های بلند مدتی دارید باید همیشه در حال یادگیری و رشد باشید. همایش‌های کسب و کار این فرصت را برایتان فراهم می‌کنند.

همایش‌های کسب و کار کلید تبدیل شدن به شماره یک کسب وکارتان

ممکن است بخواهید ابتدا با شرکت در کنفرانس‌های تجاری سطح بالا، توانایی‌های مدیریتی کسب‌وکار خود را ارتقا دهید، جایی که مطمئنا بینشی در مورد نحوه انجام و اجرای عملیات رهبران تجاری موفق و مدرن به دست خواهید آورد.

با انجام این کار نه تنها به احتمال زیاد دانش جدیدی به دست می‌آورید و مهارت‌های خود را تقویت می‌کنید، بلکه با افراد خارق العاده و برجسته ای در دنیای تجارت آشنا می‌شوید که می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

همایش درمان بازار خرابی

شرایط ناپایدار اقتصادی و سیاسی کسب و کارهای زیادی را تحت تاثیر قرار داده است. همایش درمان بازار خرابی با هدف گرفتن دو اصل مهم سیستم سازی و تبلیغات در کسب و کارها تلاش می‌کند تا شرایط را بهبود دهد. سیستم سازی به مدیران روشی که با استفاده از آن می‌توانند بدون حضور خودشان کسب و کار را مدیریت کنند، نشان میدهد.

صاحبین کسب و کار با سیستم سازی می‌توانند از فراموش کاری کارمندان و بروز اشتباهات پیشگیری کنند. ایجاد کسب و کار با عمر بیش از صد سال یکی دیگر از دستاوردهای سیستم سازی است.

اکثر افراد تنها زمانی که فروششان کاهش می‌یابد شروع به تبلیغات می‌کنند. در همایش کسب و کار درمان بازار خرابی به بررسی این مسئله می‌پردازیم که تبلیغات باید به روتین یک تجارت تبدیل شود و مدیران باید به تبلیغات توجه ویژه داشته باشند. زیرا اگر کسب نداند که ما وجود داریم به سراغ ما نخواهد آمد و اگر جار نزنیم که چه برتری نسبت به رقبا داریم، افراد نمیدانند که چرا باید ما را انتخاب کنند.

در این همایش به این سوالات پاسخ داده می‌شود:

چطور فعالیت‌های حیاتی در کسب وکار را شناسایی کنیم؟

چگونه افراد مناسب برای کسب و کارمان استخدام و آنها را در مجموعه حفظ و زمینه‌های رشدشان را فراهم کنیم؟

چه کارهایی را چگونه باید به پرسنل واگذار کنیم؟

چطور زمینه‌های رشد کسب و کار را فراهم کنیم و این شرایط را حفظ نماییم؟

چرا و چطور باید تبلیغ کنیم؟

چگونه تبلیغات موثر با توجه به شرایط بازار ایران داشته باشیم؟

چقدر باید برای تبلیغات هزینه کنیم؟

همایش سیستم سازی و تبلیغات

همایش رازهای درآمد میلیاردی

همایش رازهای درآمد میلیاردی با حضور دکتر احمد روستا در سالن جهان نمای چالوس در سال 1399 برگزار شد. هدف این همایش ارائه راهکارهایی برای بازاریابی و فروش در شرایط فعلی بازار ایران بود. این همایش را می‌توان یکی از همایش‌های تاثیر گذار در سطح استان مازندران دانست که بیش از 400 نفر شرکت کننده داشت.

دکتر احمد روستا با دانش تخصصی بازاریابی و تجربه ای که از کار در بازار ایران دارند، راهکارهایی کاربردی را بیان کرده اند. ایشان با توجه به آنچه واقعا وجود دارد نه صرفا بر اساس خوشبینی، روشهایی کارآمد را ارائه میدهند.

از نتایج درخشان همایش رازهای درآمد میلیاردی این بود که بیش از ده نفر از افرادی که در این همایش حضور داشتند با اطلاعاتی که به دست آوردند، توانسند کسب و کار ایجاد کنند.

همایش پله پله تا اوج

در سمینار پله پله تا اوج با بررسی این سوال قدیمی که علم بهتر است یا ثروت، باورهایی که از کودکی نسبت به مسائل اقتصادی در ذهن ما شکل گرفته است را بررسی میکنیم. باورهایی منفی که بازدارنده افعال ما در بزرگسالی است و دید ما را نسبت به مسائل مختلف تغییر داده است. سپس تلاش میشود با ارائه راهکارهایی به بررسی و اصلاح این تفکرات بپردازیم.

در این همایش مفاهیم ساده‌ای که برای رسیدن به موفقیت مورد نیاز است بیان می‌شود. سمینار پله پله تا اوج در تابستان ٩٧ برگزار شد و مباحث پایه کارآفرینی در آن بیان شده است.

افرادی که در همایش کسب و کار پله پله تا اوج شرکت کردند، رضایت بیش از 95 درصدی داشتند و این مسئله به خوبی گویای کیفیت مطالب ارائه شده در سمینارهای بازاریابی پاشاست.

همایش راه‌های رسیدن به موفقیت با قطار کار‌آفرینی

در این همایش به بررسی موانع ذهنی برای موفقیت در کارآفرین شدن می‌پردازیم و تلاش می‌شود که گره‌های ذهنی در این مسیر شناسایی و برای رفع آنها راهکارهایی ارائه شود.

شناسایی علایق برای موفقیت در کار یکی از اقداماتی است که باید در این مسیر صورت گیرد. ما در شناسایی این علایق به شما کمک می‌کنیم. در همایش کسب و کار راه‌های رسیدن به موفقیت، مباحثی نظیر طراحی کسب و کار، سرمایه گذاری درست و شناسایی رقبا نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اگر کارآفرین هستید و نمی‌دانید چطور موفق شوید یا قصد کارآفرین شدن دارید، دیدن فیلم این همایش می‌تواند به شما کمک کند.

چرا باید همایش‌های کسب و کار را جدی بگیریم؟

همایش‌های کسب و کار با حضور مدیران و صاحبین کسب و کارها در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود. این یک فرصت بسیار مناسب برای شبکه سازی و گسترش ارتباطات می‌باشد. در بحث رشد بیزینس ارتباط بسیار مهم است و نشان دهنده میزان قدرت یک کسب وکار است. شما می‌توانید با شرکت در همایش‌های کسب و کار ارتباطات و در نتیجه کسب و کارتان را گسترش دهید.

تکنولوژی و علم با سرعت زیادی به روز می‌شود و این پیشرفت کسب و کارها را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین باید با این تغییرات هماهنگ شوید و خود و کسب و کارتان را با آنها وفق دهید. در همایش‌های کسب و کار که توسط بازاریابی پاشا برگزار می‌شود به بررسی این موارد نیز می‌پردازیم.

همایش‌های کسب و کار با موضوعات مختلف برگزار می‌شوند و در هر همایش به بررسی چالش‌ها یا فرصت‌هایی که برای رشد وجود دارد می‌پردازیم. شما می‌توانید با توجه به هر حوزه و موضوع در این همایش شرکت کنید و از مطالب ارائه شده در آن استفاده نمایید.