بیزینس کوچینگ در تهران

بیزینس کوچینگ محمدرضا پاشا

هر مدیری برای رشد کسب و کارش اهدافی دارد اما با درگیر شدن در کار ممکن است که این اهداف را فراموش کند یا برای تحقق آنها تعلل کند. کوچ‌ها افرادی متخصص و با تجربه هستند که برای تحقق اهداف تجاری به صاحبین کسب و کار کمک میکنند. بیزینس کوچ در تهران نسبت به سایر شهرها شناخته شده‌تر است و مدیران از خدمات آنها بیشتر استفاده میکنند.

بیزینس کوچینگ بعد از درک خواسته‌های یک مدیر، برنامه ریزی و اولویت بندی اهداف را انجام میدهد. سپس کارها و وظایف طبق این اهداف پیش می‌روند.

کوچینگ نقره‌ای

12 جلسه 2 ساعته معادل 24 ساعت

6 ساعت از مجموع جلسات حضور مربی در مجموعه شما

پشتیبانی 96 ساعته

مشاوره از طریق واتس اپ

8 ساعت آموزش پرسنل

یک جلسه از مجموع جلسات مشاوره در زمینه تبلیغات

نظر سنجی از مشتریان: حداکثر 30 تماس در هفته

مشاوره مالی، حقوق و دستمزد 12 ساعت در یکسال

تحلیل عملکرد مالی و فروش یکبار در ماه

7 مصاحبه استخدامی 

کوچینگ طلایی

24 جلسه 2 ساعته معادل 48 ساعت

12 ساعت از مجموع جلسات حضور مربی در مجموعه شما

پشتیبانی 192 ساعته

مشاوره از طریق واتس اپ

16 ساعت آموزش پرسنل

2 جلسه از مجموع جلسات مشاوره در زمینه تبلیغات

نظر سنجی از مشتریان: حداکثر 40 تماس 

12 ساعت مشاوره مالی، حقوق و دستمزد در ماه

تحلیل عملکرد مالی یکبار در ماه

10 مصاحبه استخدامی 

جلسات بیزینس کوچ در تهران به صورت ماهانه یا هفتگی برگزار می‌شوند و بازخورد فعالیت‌های انجام شده بررسی می‌شود. در صورتی که برنامه‌ها به تحقق اهداف کمکی نکند علل آن مورد بررسی قرار میگیرد و بازبینی‌هایی در صورت لزوم انجام میشود تا به اهداف صاحب کسب و کار نزدیک شود.

بیزینس کوچینگ‌ها به صورت حضوری نیز در محل کار حاضر می‌شوند تا ارزیابی دقیقی از شرایط و نحوه کار کردن پرسنل داشته باشند.

ارزیابی برنامه های بیزینس کوچینگ در تهران

مصوبات جلسات کوچینگ را جدی بگیرید

برای نتیجه گرفتن از بیزینس کوچینگ باید مدیر و کارمندان موظف به اجرای موارد تصویب شده در جلسات کوچینگ باشند. برخی از مدیران تنها در جلسات کوچینگ شرکت می‌کنند بدون اینکه به صورت جدی موارد عنوان شده در آن را اجرا کنند. همین مسئله باعث می‌شود که نتوانند نتیجه‌ای از این جلسات بگیرند.

اگر میخواهید که از جلسات بیزینس کوچینگ در تهران نتیجه بگیرید باید اهتمام جدی داشته باشید. مدیر موارد تصویب شده در هر جلسه کوچینگ را برای اجرا به کارمندان ابلاغ کند و پیگیر انجام شدن آنها باشد. بهترین روش این است که یک فرد را مسئول پیگیری مصوبات در نظر بگیرید.

در شروع جلسات کوچینگ معمولا چالش‌ها و نقاط قوت و ضعف سازمان مورد بررسی قرار می‌گیرد. برنامه‌های اجرایی در ابتدا با هدف رفع چالش‌ها تنظیم می‌شود و تلاش می‌شود تا با رفع این موانع زمینه‌های رشد را فراهم کرد.

کوچینگ به عنوان یک فرآیند برای آموزش مدیران و پرسنل

تصور بسیاری از مدیران این است که باید مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را آماده کنند و هر روز آنها را به کارمندان بدهند تا کارها طبق آن پیش برود. آنها آمادگی شنیدن انتقادات یا پیشنهادات کارمندان را ندارند.

درصد بالایی از مدیران به صحبت کردن و تصمیم گیری عادت دارند، بنابراین اینکه بنشینند و به نظرات کارمندان برای تصمیم گیری گوش کنند برایشان دشوار است.

آموزش پرسنل فروش

حتی اگر آنها با نیت خوب شروع کنند و برای مدتی موفق به انجام آن شوند، دیر یا زود شروع به اعمال ایده‌ها و اختیارات خود بر کارمند می‌کنند، و این کار به یک روتین برایشان تبدیل شده است.

اگر به عنوان مدیر می‌خواهید کسب و کارتان را رشد دهید، باید بدانید که پرسنل یکی از مهمترین اجزای کسب و کارتان هستند که می‌توانند موجب رشد یک بیزینس شوند یا آن را نابود کنند. آموزش پرسنل را باید جدی بگیرید و زمان به آن اختصاص دهید.

در بیزینس کوچینگ به آموزش پرسنل زمان اختصاص داده می‌شود و جلسات با پرسنل برای شناسایی موانع رشد خودشان و مجموعه برگزار خواهد شد.

جلسات کوچینگ مشتریان بازاریابی پاشا

چرا برخی مدیران از جلسات بیزینس کوچینگ نتیجه نمی‌گیرند؟

مهمترین دلیلی که مدیران از جلسات کوچینگ نتیجه نمی‌گیرند، عدم ترک عادت‌های اشتباه است. اصرار بر اشتباه یکی از کارهایی است که برخی از مدیران بدون اینکه متوجه باشند چه صدماتی به بیزینس‌شان وارد میشود آن را تکرار میکنند. هر چقدر در برابر تغییر مقاوم‌تر باشید، کار سخت‌تر می‌شود.

فردی را تصور کنید که چندین سال به صورت روتین کاری را تکرار می‌کند و عادت مشخصی برای کار کردن دارد. با ورود بیزینس کوچ و ایجاد تغییرات کار برای او سخت خواهد بود و حتی گاهی غیر ممکن است و فرآیند آموزش بیزینس کوچینگ ممکن است با شکست مواجه شود. زیرا افراد در برابر تغییر مقاوم هستند، به خصوص که عادات در آنها به صورت روتین درآمده باشد.

عادات‌های اشتباه سد موفقیت در فرآیند بیزینس کوچینگ

اگر به بیزینس کوچینگ اعتقاد دارید و برای شروع اقدام کرده‌اید، باید عملا در کسب و کارتان نیز موارد اصلاحی را اجرا کنید.

یکی دیگر از دلایل، انتخاب اشتباه بیزینس کوچ است. یعنی کوچی را انتخاب کنید که در حوزه کاری شما دانش و تجربه کاری ندارد و نمیتواند به رشد کسب و کارتان کمک کند. بنابراین بهتر است خوب تحقیق کنید و ببیند چه بیزینس کوچینگی می‌تواند شما را در مسیر اهدافتان کمک کند.

اهمال کاری کارمندان یکی دیگر از مواردی است که در شکست جلسات کوچینگ دیده می‌شود. در این شرایط باید تصمیم جدی برای حذف یا نگهداری کارمند بگیرید.

نیاز به مشاوره با بیزینس کوچ دارید؟

اطلاعات خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند:

نام و نام خانوادگی(ضروری)

امروزه بزرگترین بیزینس‌های دنیا از بیزینس کوچینگ برای پیشبرد اهدافشان استفاده می‌کنند. در ایران نیز چند سالی است که کمک گرفتن از مربی کسب و کار مورد توجه قرار گرفته است و مدیران از حضور بیزینس کوچ‌ها در کسب و کار بهره میبرند. محمدرضا پاشا علاوه بر بیزینس کوچینگ در شمال جلسات بیزینس کوچ در تهران نیز دارند. ایشان تجربه همکاری با بیش از 800 کسب و کار در حوزه‌های مختلف را داشته و دانش تخصصی در حوزه مدیریت و کوچینگ دارند.

ما در بازاریابی پاشا دو پکیج کوچینگ نقره‌ای و طلایی برای کسب و کارها در نظر گرفته‌ایم. تفاوت این دو نوع در ساعاتی است که بیزینس کوچ در کسب‌و‌کار شما صرف می‌کند یا برای آموزش مدیر یا پرسنل وقت میگذارد. برای مشاهده اطلاعات پکیج‌های بازاریابی پاشا می‌توانید مقاله بیزینس کوچینگ (مشاور کسب و کار) کیست و چه کمکی به صاحبان کسب و کارها می‌کند؟ را مطالعه کنید.

مهمترین ویژگی‌های یک بیزینس کوچ

تجربه

طبیعتا برای اینکه یک فرد در کسب و کار شما را راهنمایی کند خودش باید تجربه کافی داشته باشد. بنابراین مهمترین چیزی که در انتخاب بیزینس کوچ باید به آن توجه داشته باشید، تجربه‌اش است. این تجربه هر چقدر مرتبط‌تر باشد، فرآیند کوچینگ بهتر پیش میرود.

بهترین بیزینس کوچینگ در تهران فردی است که تجربه‌های واقعی کسب‌وکار را با مهارت‌های مربیگری مانند گوش دادن فعال و توانایی پرسیدن سؤالات قدرتمند ترکیب می‌کنند.

به اشتراک گذاشتن دانش

شما نیاز به دانش و تجربه بیزینس کوچ دارید. اگر او نتواند آنها را با شما به اشتراک بگذارد، عملا جلسات کوچینگ فایده‌ای ندارد.

ویژگی های بیزینس کوچ

در دسترس بودن

گاهی لازم است کوچ‌ها در محل کار نیز حاضر شوند. بنابراین لازم است که دسترسی به کوچ داشته باشید. بعلاوه زمان‌هایی که میخواهید سوالاتتان را بپرسید یا از او مشاوره بگیرید باید به راحتی به بیزینس کوچ دسترسی داشته باشید.

قدرت ارتباطات

در دنیای امروز ارتباطات برای رشد لازم است. گاهی شما برای توسعه کسب و کارتان نیاز به گسترش روابطتان دارید. معمولا بیزینس کوچ‌ها با داشتن ارتباط با افراد مختلف امکان این آشنایی را برای شما فراهم میکنند.

مربی کسب و کار می‌تواند کاتالیزوری برای ایجاد و دستیابی به برنامه‌های عملیاتی باشد. آنها می‌توانند به KPIهایی که مسئولیت پذیری، نتایج واقعی و موفقیت کسب و کار را هدایت می‌کنند، کمک کنند.

نتیجه گیری

اگر تلاش می‌کنید اما به نتیجه مورد انتظارتان نمیرسید و اگر تصمیماتی می‌گیرید که نتایج خوبی در کسب و کارتان به همراه ندارد، به یک فرد نیاز دارید که کسب و کارتان را آنالیز و دید خارجی نسبت به کسب و کارتان داشته باشد. بیزینس کوچینگ‌ها مناسب‌ترین فرد برای انجام این کار هستند. اگر به بیزینس کوچ در تهران نیاز دارید می‌توانید با دفتر بازاریابی پاشا به شماره تلفن 09115704185 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

فرم مشاوره کوچینگ کسب و کار

نام و نام خانوادگی(ضروری)